بخند وگرنه میزنمت

شگفت انگیز

واقعا دخترا جو . کلاسن بکس پسر خودتونو دس کم نگیرید

 

 

اینم یه عکس از پسرخالم اصل دل جرات

چی میشد اگه دنیا اینطوری میشد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ بدبخت بودیم

ولش کن بار آخرش بود نگاه چشاش

ابتکار هم آفرین هم خاک تو سرش

تا چند وقت دیگه ایطوری میشه

 


نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت21:16---21 شهريور 1391
hala baz khobe bara u omad bara man aslan hamchin safheiro peida nemikone..........!!!!

kimia
ساعت16:05---21 شهريور 1391
ممكنه مسخره به نظر بياد اما واقعا اتفاق مي افته

ميخواي صورت كسي رو كه واقعا دوستت داره ببيني؟

اينو به 10 نفر بفرست و بعد برو به اين آدرس



http://bia2fars.ir/wp-content/uploads/2011/04/portrait.g if

اين يه بازي فرانسوي هست.صورت كسي كه دوستت داره ظاهر ميشه و خطر سورپريز شدنتون 90 درصده

من خو استم اين بازي رو دور بزنم مستقيما رفتم به اون آدرش اما گفت نميشه: نميدونم از كجا فهميد اما مجبور شدم اين كارو انجام بدم كه ببينم كار ميكنه يا سركاريه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1398برچسب:بخند لامسب من خودم آخر مشکلاتو دردم,ساعت 22:44 توسط آرمین 007|


آخرين مطالب
» دنیا مال ماست خوشی هم 6 دنگمونه
» بخند وگرنه میزنمت
» بخند تا دنیا بهت بخنده
» هارپ (علمی بخون بدونی)
» dexter(دکستر)
» نمایشگاه ماشین در لاس وگاس
» فقط عکس
» بازم خنده
» رنگ امسال چیه؟
» عکس ها دیدنی
» عید نوروز
» TAITAN
» عنوانه بی عنوانی
» چهارشنبه سوری
» super natural(ماورای طبیعت)
» بهترین بازی کامپیوتر (با16میلیون عضو)
» lost(کمشدکان)

 Design By : Pichak